Gevalia - När du får oväntat besök.

Hejsan svejsan

Känner mig allmänt jättetråkig just nu. Om jag skulle vara med någon så skulle den personen ha somnat för flera timmar sedan eftersom att jag är såå rolig. Dock vet jag inte varför men men ;)

Igår iaf så var det Bure Bikeshow. Det var kul, jag hjälpte till i "teckningstältet" där alla barnen fick rita motorcyklar för att kunna vinna priser :P Heheh. Det vart iaf de 20 yngsta deltagarna, de var väl runt 4-10år, som fick vinna så att säga och de fick gå fram till scenen och välja ett paket som pris. Roligt värre ;)
Efter det så for jag hem till mamma och tog en cykeltur med Tayzon in till stan, skulle in och hämta biobiljetterna så jag tänkte att det  var lika bra att göra det samtidigt :P

Har de senaste dagarna insett att det bara är ungefär en månad kvar till skolan börjar igen, och det ser jag fram emot faktiskt, men inte att flytta dit (jag ska gå skola i Vännäs om det är någon som missat det). Det kommer säkert bli bra och så, det är ju inte ens särskilt långt bort, men jag kan inte inse sånt i förväg, jag har inte den förmågan xD Men jag har då fått veta att jag ska få en brödrost och en vattenkokare att ha på rummet på elevhemmet, och det gör ju att allting känns mycket roligare, elr nått sånt ;)

Men nu ska jag sluta skriva så att ni inte behöver läsa mer av mina klagomål :P Nog för att ni inte behöver läsa det ändå men.

Sara :)

Kommentarer
Postat av: Amelia

Så ja Sara, allt kommer att gå så bra för dig i Vännäs. Några av mina kusiner har gått där, och de överelevde iaf ;)



L'Oréal - Because you're worth it.

2009-07-12 @ 15:15:44
URL: http://lonelyroad.blogg.se/
Postat av: Omostrat

Ta't lugnt, ta en toy.

2009-07-14 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0