ännu mer bilder från ikväll :P

Sitter och chattar med "folket" och kollar på Southpark, men tänkte ta en lite paus i det för lite bloggande =).

Jag, Amanda och Simon har varit hos John hela dagen, elr sen lunch rättare sagt. Vi har sett på film, spelat spel ( jag kom tvåa! Jippie! =D ), ätit pizza och bara allmänt drygat oss. Och självklart han vi med att gå till en liiten lekpark också xD.

Slänger in några bilder som jag tagit under kvällen :-P


En otroligt vacker och inspirerande text på Johns husvägg


De flesta som känner mig vet att det bär emot väldigt mycket för mig att lägga ut den här bilden... Glen skrämmer mig verkligen!!


Ll solar och går samtidigt, det är mkt effektivt xD


"Cola är faktiskt gott!" - Citat av mig, på Bodaborg,


De båda två fick lite smått panik när de insåg att jag tog kort på dem när de låg och kramades på golvet, men nu blir väl Mattias glad av att han inte är ensam :-P hehe


Amanda på ett mycket "stadigt" staket =)


En bild på Ll bara för att vara lite dum, ;) hehe

Det var det, nu ska jag fortsätta att se på Southpark och var lite social ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: popcorn

undrar vem jag pratar med :P HAHA

2009-05-22 @ 00:24:57
Postat av: popcorn

glen skrämmer mig också så det ör inte ensam sara :O

det vet alla som var hos john kvällen då glen hoppade upp i dörr fönstret då vi plingade på hos john... det var hämskt :S vi skrek allt vad vi bara kunde :O:O

2009-05-22 @ 00:26:43
Postat av: lakrits

ja... det var verkligen hemskt... och jag kommer aldrig att glömma det :O inte de som hörde våra skrik heller xD

2009-05-22 @ 00:29:21
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: johny boy

glen är inte skrämmande... han är en ricktig pojke..xD

2009-05-22 @ 00:33:54
Postat av: Amelia

Sara, AManda... tor ni inte att dte finns effektivare sätt för er att ha samtal än via kommentarerna på er blogg?



Och John har rätt, Glen är inte läskig.. fast jag vet inte så mycket det där med en ricktig pojke (Måste ju stava det som John)

2009-05-22 @ 00:42:46
URL: http://lonelyorad.blogg.se/
Postat av: sara

Nej, nej då Amelia, det finns absolut inget effektivare sätt att kommunicera med varandra ;)

2009-05-22 @ 08:27:40
Postat av: holmbom

förstod det, har alltid trott john har varit otrogen. Men det är okej, för det är jag också.

2009-05-30 @ 01:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0