Bilder =D

Kom för en ungefär timma sedan hem från Amanda där jag har tillbringat denna oh så härliga kväll. Ll och John var också där och vi kollade på Jumanji, på VHS! Lite gammalt det kändes :-P Tog såklart en hel del bilder, så jag slänger in några av dem här =)

Efter filmen gick vi ut för att spela fotboll, det gör vi ju inte just på denna bild dock, men det hoppas jag att ni ser ;) Detta är enda bilden som jag är med på eftersom att det var jag som tog alla andra korten :P


John posar lite vackert med fotbollen, det läksiga var att han stod stilla sådär i typ 5 minuter av någon okänd anledning..


Yeah!! Go Amanda! You can do it! =D


Många halvkonstiga bilder vart det också..


Amanda och Ll försöker båda få bollen, jag hejade såklart på Amanda, hon var ju trots allt närmast bollen (A)


Det kanske inte syns så bra, men bollen kommer flygande med full fart xD


Där kommer den också ganska snabbt =O Haha =)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0