Förlåt Amelia

Först av allt vill jag bara säga förlåt till Amelia för att hon vart bortglömd i det förra inlägget. Därför dedikerar jag detta inlägg till henne =D

Sitter och väntar på att Amanda ska bli klar sedan så ska vi bege oss till Simon och se på film, vilken har jag ingen aning om.
Idag hade vi 9:ans avslutningsfoto, vi hade temat "Skolan betalar - För fina för kommunalt", ett lyckat tema där alla skulle föreställa brats från Östermalm.

Nu, eftersom att jag är så lat, så ska jag inte skriva något mer just nu, utan ska skynda mig iväg till Amanda :)

Här kommer det en bild då, också den bara för Amelia ;)
Du fattar väl sammanhanget, Amelia? ;)

Kommentarer
Postat av: Amelia

Okej... ni är aningen fölåtna. Och ja, jag fattar sammanhanget.



Hoppas det blev en bra film ni såg. Som The Bride of Chucky, eller uppföljaren jag nyss läste om på gamla goda Wikipedia The seed of Chucky. Tydligen är båda filmerna skräck-komedier, vilket förklarar ett och annat.

2009-05-18 @ 20:17:42
URL: http://lonelyroad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nemen John

2009-05-24 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0