hej alla glada :D

idag har det inte hänt nå spec, en del i klassen hade matte nationella muntligt, men eftersom jag redan gjort bort det så är det lugnt :)
vi fick sluta typ en halv timme tidigare idag, vet inte orsaken men det var iaf possitvt :D men självklart då man skulle ta moppen och köra hem så spö regnade det, när jag nästan var hemma så började det åska på köpet :S inte så lyckat men jag överlevde ;)

bara så alla vet så ska sara klippa sig på fredag morgon, så det är bara att säga att hon är fin i håret då (om) ni träffar henne xD haha

i kväll har man inte gjort så mkt, drygat framför datorn, men jag tog mig tid att måla om mina naglar :P inte så lyckat eftersom jag tog fel färg... men det löste sig tillslut :D

nu ska jag återgå till att dryga framför datorn

hare gött :)

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0