hej jag heter sara ;)

Okej, det har ju varit lite segt med uppdatering nu, men den enda anlednignen för det är... att vi typ är lata elr nått sånt ;)

Igår iaf så var vi till Ostvik på kvällen, alltså ett återbesök i Cheesebay city! Det var Totte som fyllde år så vi skulle fira han, vi fikade, hade mkt intressanta samtal och kollade på Nalle Puh, det var helt klart kvällens höjdpunkt! =D

Idag första lektionen kom det några peoples på besök och pratade om droger och alkohol, det är visst inte så bra att hålla på med sånt, speciellt inte hasch, nej nu får både jag och Amanda ta och skärpa oss! (A) hehe
Dagens lunch var ju lite spännande också, pastasallad med korvbollar.. det var ju något nytt, men det var faktiskt helt okej ;)

Märkte när jag var ute och gick med Primo idag att han är väldigt rädd för min dragkejda, den gulliga lilla flodhästen,  Så otroligt normalt ;)

Vissa saker går ju bara inte att beskriva med ord, så nu kommer det bildeeer =D haha


John och Mattias :P


Man kan ju undra om det är något på gång mellan dom två? :P haha


Någon som kan gissa vad det är?? Vinnaren får ett rönnbär =D


Amanda spelar gitarr, :P


Yey, spanska =D ....


Bordet i "hörnet", hur länge kommer det att hålla egentligen? Det har varit med om mycket i sina dagar xD

Sara

Kommentarer
Postat av: johny boy

bilderna på mig och mattias var ju bäst XD

2009-05-27 @ 21:37:10
Postat av: Anonym

ja vet vad det är xD haha jag får ett rönnbär :D

2009-05-28 @ 23:02:07
Postat av: johny boy

jag och mattias är fina:D

2009-05-30 @ 01:07:57
URL: http://hattmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0