skratt attacker XD

hej alla, det bar ett tag sen jag skrev men har inte haft nåt speciellt att skriva om så då blev det inget :P

men iaf... ikv har vi varit på örvikengården, i slutet av kvällen så spelade jag, sara, LL, john och emanuel "vollyboll" (elr vad man nu kan kalla det... det såg nog inte ut som vollyboll)
det var jag och sara och emanuel på ett lag mot ll o john, vi vann :D haha (inte)
jag och sara fick lite skratt attacker då och då under spelets gång men vi överlevde :P

sara fick spela med alla handikapp som fanns, det var knappt att hon kunde hålla fast bollen :p men hon var jätte duktig :D:D

det är typ allt som hänt idag:P

hejdå

amanda



p.s. jag fick en ny mobil idag :D:D nu har jag en som inte dampar och har sig :D:D:D (som min gamla)
ny mobilen :D fast min är blååå<3


Kommentarer
Postat av: sara

hhhhalv fyra...

2009-05-30 @ 01:25:14
URL: http://this blogg
Postat av: johny boy

cool

2009-05-30 @ 01:27:41
URL: http://hattmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0