Störande :S

då man äntligen får munstycket till moppen så är det ju självklart fel :S:S
jag har väntat en vecka mer än vad dom sa att det skulle ta att få hem det... så då man får det blir man glad över att ha fått hem det, men glädjen varade inte länge :/ då stigge skulle sätta dit det så va det feeeel :S 
så nu måste jag vänta till på måndag med att beställa ett nytt...

så då vet ni varför in moped låter som den gör då jag kommer körande :O

(den får för mkt bensin nu då den har fel munstycke så då låter den som en kratta då jag gasar :S den börjar fyrtakta, fast det är en tvåtakts motor...)

då har ni hört mitt problem idag... saras var ju det att frisören var sjuk då hon skulle klippa sig :S

(hoppas ni har haft en bättre dag än vi :D)

hejdå

amanda


Kommentarer
Postat av: sara

nej nej amanda, inte kratta, hårfön =D

2009-05-22 @ 22:17:40
Postat av: Anonym

jo en kratta, den låter så nu... men då jag har munstycket så låter den som en hårfön xD

2009-05-22 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0