Joo då

Idag efter skolan så gick vi ner till stan, elr körde moped rättare sagt, motion är ju överskattat :P Jag, Amanda, Thea och John gick till Dallas, vilket är mycket ovanligt att det händer när vi går på stan, hehe. Där åt vi iallafall, pizza och coca-cola <33 Sen skulle Amanda kolla på klänningar till avslutningen så medan hon provade kläder satt jag och John (Thea hade gått till tandläkaren :P) och tog kort på typ.. allt. Lägger in några av bilderna sen ;) Amanda hittade tillslut en jättefin klänning iallafall som hon köpte =)

Sen efter stan så vart det ju stallet som vanligt och ta hand Primo =) Sussie sms:ade också och sa att jag fick rida Fraggan om jag ville, och det gjorde jag ju. Så efter ett tag for jag ut i skogen med henne på terrängbanan, då vart hon självklart rädd för allt :P Det blåste i ett träd och det resulterade i att hon nästan stack iväg lite med mig, men bara nästan, och lite xD Båda hästarna som jag tar hand om är visst lite överpigga :P


Otroligt vackert och inspirerande omklädningsrum på Lindex :P


Meditation? Alltid! =D Snygg fotografpose i bakgrunden...


Haha, den kända posen som alla gjorde i 7:an :P


Snyggaste mopederna på stan, de var bara så snygga så vi tyckte att världen måste få en chans att se dem, via världens bästa blogg (hehe??) hahahaha

Sara

Kommentarer
Postat av: Sandra

ohh, nog har jag kvar henne nog.. och tengla också..

Candy(du minns rätt ;P) hon åker iväg till en hingst när ja kommer hem och står där på bete i sommar.. Sen kanske ja får en liten miniCandy när ja flyttar hem igen.. =)

2009-05-29 @ 16:59:33
URL: http://tenglami.blogg.se/
Postat av: johny boy

fina bilder på mig:P

2009-05-30 @ 01:07:36
URL: http://hattmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0