Glen... måste jag säga nått mer?

Ikväll har jag, Amanda och Ll varit hos John och sett på film =) Vi såg på nån bra film som jag inte minns vad den hette xD

Måste bara säga att jag har varit så otroligt rädd, HELA kvällen! När jag och Amanda parkerat mopederna och gått upp för trappan på bron så säger Amanda "Nu står säkert John där med Glen.." Jag svarar "Ja, säkert!" Efter att Amanda kollat in genom fönstret i dörren så säger hon "Ja, det gör han!" och jag tittar dit, och även om jag var beredd på det, speciellt för att Amanda sagt det just innan, så vart jag så himla rädd att jag skrek. Högt. Högre än den gången när alla andra satt på övervåningen och hörde mig, så rädd vart jag.
Sen när vi varit nere i köket och poppade popcorn så tänkte jag gå upp till "filmrummet". Jag visste att Simon var där uppe och jag visste att han skulle skrämma mig med Glen. Men vad spelade det för roll för jag vart ändå lika rädd när jag gick runt hörnet i trappen. Det vart ännu mera skrik och sedan att springa tillbaka till säkerheten i köket. Alla tre, asså Ll, John och till och med Amanda (!!!)  hann skrämma mig otaliga gånger under kvällen =(
Vad är det egentligen som gör att Glen är så himla läskig egentligen?! Jag måste försöka komma över min rädsla, men först måste jag komma på vad det egentligen är som är läskigt... :P Kanske är det hans tomma blick, hans långa garnhår eller hans sätt att stirra på en? Nej, jag tror faktiskt att det bara är det att han dyker upp lite här och var när man minst anar det ;)

Har inga bilder från ikväll :( Jag är besviken på mig själv, men jag glömde mobilen inne när vi gick ut så det vart inget fotograferande för min del, men Amanda har några fina bilder, bland annat en på mig när jag sitter på ett tak och ser ut som en apa (A) hehe, får se om hon lägger ut dom imorgon ;)

Här kommer en bild på Glen då, så ni läsare kanske kan hjälpa mig att lista ut vad som är så läskigt med honom? ;)



Sara

Kommentarer
Postat av: amanda

sara vad är inte läskigt med honom enligt dig? xD

2009-05-31 @ 14:38:27
Postat av: johny boy

Glen som är så fin :D

2009-06-01 @ 21:54:46
URL: http://hattmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0