så kan det vara

Tänkte skriva igår, men jag var helt enkelt för lat så det vart inget :-P

Men igår så var det filmkväll, ovanligt nog (A) hehe. Det var hemma hos mig för pappa och Lill skulle bost till Moskowitch, vilket är ett ställe mitt ute i ingenstans, där de ända de har är en kiosk och en utebassäng som är typ 4x6 meter stor, en himla massa mygg och andra roliga saker ;)

Vi såg på House of wax och Halloween 4, tror jag det var, kan lika gärna ha varit 5:an också. Den var bra iallafall ;) Vi gick ut efter första filmen ett tag, och så helt plötsligt var John spårlöst försvunnen och ingen visste vars han var. Amelia gjorde ett misslyckat försök att köra "marco - polo" med honom, hon ropade alltså "marco", men Kw förstörde allt med att ropa "polo" själv varenda gång xD. Tillslut så lyckades Amanda iallafall lura ut honom ur skogen med att säga att han skulle få prata med Christoffer i telefon, men det fick han ändå inte :-P

Idag har det inte hänt så mycket, har varit till stallet en sväng och ska snart till ridskolan och ha lektion, hoppning idag och jag tror jag ska ha Peter Pan, så det blir kul =)

Efter det så ska jag skynda mig hem och duscha och byta om sen ska vi på bio några pers och se på Wolverine. Tror den ska vara bra så det blir nog roligt.

 Nu ska jag fortsätta dryga i min ensamhet i en timme till.



Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0