Yeah yeah, wow wow

Kan börja med att säga jag fick feriepraktik i sommar =D Ska vara i Bureå och jobba med att röja upp i slalombacken, det låter lite lagomt kul va? Amelia, du kan nog nästan skatta dig lycklig att du inte behöver sommarjobba för kommunen med en überlåg lön som motsvarar ungefär sommarmånadernas barnbidrag, som inte existerar xD

Idag efter skolan så vart det ju att fara till frisören, så nu har jag ju lovat att jag ska sluta deppa, fast det tycker jag inte att jag har gjort särskilt mkt ändå :-P Efter det mötte jag Kw, Ll, Emanuel och John på stan och vi gick och kollade på mobiler och sånt, sen var jag tvungen att fara hem och äta middag.

Stallet börjar kännas ganska tomt nu, det står bara 5 hästar i varmstallet och på lördag flyttar ännu en pålle, men då kommer snart tre nya att flytta dit så lugnet kommer nog inte att vara många dagar till, tyvärr ;)

Det kändes inte som att det här var något spännande inlägg men jag ska se om jag kan hitta någon fin liten bild utan något som helst sammanhang till texten som jag kan slänga in bara för att det ska se lite finare ut ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Amelia

Grattis till sommarjobbet och hoppas du tycker att du blev fin i håret :) Kul att du tänker på mig också.

2009-05-25 @ 21:10:55
URL: http://lonelyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0