Rädsla

Hejhej :)

Vi ska ha en liten redovisning på engelskan då vi ska berätta om  något som vi är rädd för typ, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Men det lär väl bli något som typ spindlar eller nått annat typiskt.

Eller kanske höjder, det är hemskt! x) Minns bara när vi var i Turkiet och skulle prova parasailing, jag var så rädd så jag satt och skaka just innan vi skulle lyfta.
Men när vi väl var uppe i luften och kunde se nästan enda till grannstaden så var det hur kul som helst! Fast jag satt ändå och höll i mig hårt i selen som man satt i x]
Sen när vi väl landat så ville man bara flyga där uppe igen, för det var så fint :)

Härligt att kunna övervinna sin rädsla efter att ha varit rädd i så många år :P Hahah



Har ni läsare något speciellt som ni är rädd för?

Sara

Kommentarer
Postat av: Grim Moström

Tack för din kommentar! du kommer hamna i ett tackinlägg med din blogg inskrivet i på min blogg.,



PS. be sure to find my videoblog. at fridays before 12AM

2009-11-12 @ 19:46:51
URL: http://grimvardet.blogg.se/
Postat av: Omostra

Det är väl för sen nu att komma med förslag, men du borde väl skrivit om mej. Något mer skräckinjagande lär du väl aldrig möta i ditt liv. ;-)

2009-11-13 @ 15:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0