äckligt:O

tjoo, idag har jag sovit länge och inte gjort spec mkt:P men jag och pappa funderade iaf på hur vi skulle göra min kanin bur ;) tänkte göra den av luddes gamla hundkoja men den var inte så mysig under eftersom den stått direkt på backen ett bra tag ;O

vi ställde upp den på högkant för att se hur den såg ut underifrån och man kan ju säga så här att det var bara att peta lös bräderna som satt där:O lite äckligt ja vet xD

men vi hann inte göra så mkt eftersom vi skulle fara till farmor och äta middag :P gött :D

nu orkar jag inte skriva nå mer så hejdå

Amanda

Kommentarer
Postat av: johny Boy

snygg

2009-09-06 @ 19:38:36
URL: http://hattmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0