Mentorsmarsch

Idag har vi haft mentorsmarsch på skolan, alla klasser på skolan skulle tävla mot varandra i en massa olika tävlingar, undra om NV09 har någon chans... :P
Tog lite bilder under dagen :) (men först en massa andra bilder från förra veckan för att jag inte orkar flytta om bilderna ;)


Jag och Amanda, alltid snyggast i glasögon?


Tayzon

I väntan på Jennifer ;)

På tåget

Vart äntligen att äta på Dallas i helgen! :D

Åsså John såklart, blicken säger allt.. elr?

Åsså bilderna från dagen ;)

En av tävlingarna var att dra lastbilar, 10 pers från klassen skulle dra den till ett ställe på mindre än 25 sek, vi klara det ;)

Sen skulle vi springa så snabbt som möjligt runt en bana med någon på en bår, fem ggr :P


Inget som hade med uppgiften att göra men.. kul ändå ;)

Vi skulle rädda Simon som varit med i en trafikolycka ;) Haha, efter det skulle jag, Jennifer, Isak och Johan bära Simon runt en bana på en annan bår så säkert som möjligt, det var typ tungt, men men ;)

Här skulle vi gissa hur mycket säcken med potatis vägde, vi gissade 2 kg fel för att få poäng "/

Högen på Sandra ;)

Om det är någon som är med på bild och inte vill det så säg bara till så tar jag bort bilden ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: yrla virvla virvelflicka

gillar bilden till vänster i din header, där ett glas MED cola i sig balanserar på vadå? jo en GAFFEL" :o

2009-09-22 @ 16:54:46
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0