Dumma tanten väckte mig :( haha

Som vanligt så har det ju inte blivit så mkt uppdatering i helgen, men nu är det igång igen :P
Var ju ledig igår så jag tog bussen imorse till Vännäs, fick gå upp 04.40, eftersom bussen gick 05.50.
Var ju typ astrött och när jag äntligen lyckats somna med huvet på min väska som var på sätet bredvid så kom en kvinna och väckte mig för att hon ville sitta där, visst tänkte jag, det var ju otur, men så tittade jag runt i bussen och det fanns platser på andra ställen!
Men självklart så skulle hon behöva väcka mig och sitta där, istället för att sätta sig bredvid nån vaken person.
Så när jag kom fram till Umeå så var jag trött som ett as och hade ont i nacken efter att förgäves försökt hitta andra sätt att sova på.

Idag tog vi iaf vårt klassfoto, det blev nog bra hoppas jag, fast jag såg nog lite udda ut som vanligt, men det får jag väl ta då ;)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0