massor med bilder:P

gick igenom mitt fotto album på mobilen där jag hittade några bilder från olika fimkvällar osv:P inte så jätte bra bilder men :D här kommer dom ;)


sne bild, jag vet ;)

ja du :P

vad gör robin egentligen XO

robin och simon har delar något speciellt ;)

robin jävlas med john då vi skulle sova :P (robin o jag var extremt övertrötta)

vad som kan hända då man är övertrött XP

kw ser liten ut där han står på gungbrädan:P

har dom lite o göra elr? (btw dom pratar med varann)

fiiint :P

sara

en daniel



vad gör dom små gossarna (undertiden)

ja du, det får man nog aldrig veta (efter)




ojoj vad många bilder det blev nu:P hahahahaha


hejdå

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0