min vecka :)

har inte orkat uppdatera så mkt i veckan :p
men här kommer en kort sammanfattning på hur min vecka sett ut ;)

Måndag: skola, ridning och läxor, idol.
Tisdag: skola, fick skjuts hem av Henning, tv och läxor, idol.
Onsdag: skola, till farmor, fika (som vanligt då man är hos henne), hem, ut o gå med maria och sen idol.
Torsdag: skola, stan med farmor, köpt tyg, kollat tapeter till mitt rum, hem till farmor, hem till mig, hämtade nå grejor hos mamma, sticka, idol och sen duscha.

det är vad som hänt hitils :P ska försöka orka uppdatera sen om vad som händer :) men nu ska jag sova ;)

P.S. när jag minns så ska vår nya klass ha "klassfest" i helgen :P det blir nog kul:) D.S.

hejdå

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0