sovgottigott :)

ska bara skriva ett kort inlägg innan jag ska sova:P är typ trött :) men jag ska väcka alla i morgon så det är bäst jag kommer upp för att göra det så jag inte försover oss :D hehe

idag på skolan så har vi jobbat med våra drömyrken:P vi skulle göra plancher som vi sen skulle redovisa och sätta upp på väggarna i klassrummet ;) jag visste inte riktigt vad jag ville bli så jag skrev att mitt drömyrke var att bli polis, men jag är inte säker...:P hehe
typ det ända intressanta på skolan idag:P

mina papper innan jag börjat skriva om drömyrket:P (inte det att jag inte skrev nå alls):P

sovgott nu alla små grisar :)

Amanda

Kommentarer
Postat av: saniaclaus

hejhej min tanke är mest att inspirera.. :) välkommen in! jag uppdaterar ofta!



www.saniaclaus.se

www.saniaclaus.se



kramar,

S.CLAUS

2009-09-18 @ 01:42:34
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0