Spöken och idioter till grannar

Vi kom nyss upp från källaren efter att ha varit i strykrummet och hängt kläder. Jag och Jennifer var där först och pratade och fixade lite. Så hör vi hur dörren till huset öppnas och stängs några gånger. "Eeeh jaha?" tänkte vi typ, det var ju lite skumt. Inte så mkt mer med det då.

Efter ett litet tag så hör vi nått konstigt ljud och så släcks lampan i rummet utanför. Också plötligt smäller en dörr igen jättehögt!! Jag ba skreeek uta helvete också skyndade vi oss att ringa Liselott som fick komma till våran räddning.

Sen när vi kommit upp till lägenheten igen så var vi ändå tvugna att gå ner igen för att hämta resten av tvätten och då på väg ner på andra våningen (vi bor på tredje) så ser vi att en av dörrarna, där vi vet att det bor andra elever, står lite öppen som att någon tittar ut också skrattar typ någon lite tyst därinne.
Då kom vi ju på att det kanske var de som bara drev med oss?!

Iaf så gjorde vi klart vad vi skulle och sen gick vi upp igen, dörren stod då fortfarande lite på glänt och vi hörde nått ljud därifrån. Oj vad vi skämt ut oss nu då eller? Tror nog det, idioter!
Men nu efter så känns det som att dom hade jättekul när de skrämde mig så att jag skrek x antal gånger.. ;)
Då har ju nån haft kul idag iaf, själv har jag städat :P

?????

Sara

Kommentarer
Postat av: johny Boy

hahahahahaahahahahahahahahahahahahhaahahhaahahha:D ja de där var ju kul...

2009-09-03 @ 22:24:16
URL: http://hattmannen.blogg.se/
Postat av: MammaLollo

hahaha, dags att ge igen snart???

2009-09-03 @ 22:30:27
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: omostra

Tandkräm på dörrhandtag är mindre trevligt när man har bråttom till skolan.

2009-09-03 @ 22:33:20
Postat av: amanda

jag får komma dit nån gång så ger vi igen ;) mohaha xD

2009-09-03 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0