Burger King - Have It Your Way

Tjaaa

Idag började jag inte skolan förrän 12.05 och så slutade vi 14.00, hyfsat kort skola på tisdagar alltså :P Hehe
Annars har jag, Jennifer och Liselott har spelat kort och lyssnat på musik hela kvällen på balkongen, riktigt roligt, tror dock att vi kan ha stört grannarna lite granna men men :P
När vi var mitt inne i att spela Chicago så skrek Jennifer till helt plötsligt, sjukt högt och jag typ flög en meter upp i luften, så rädd jag vart XP Senare fick jag veta att anledningen till skriket var att hon hade fått bra kort, bra pokerface med andra ord, haha :D


Hahahahah, Mount Chokotop ;) Gjort av Nutella


En mystisk peson på balkonen :O OMG


Från vetprofilen igår :) Puma visade lite apportering med leksak


Och lite livräddning :P

Också bara för att :D


Jomen det var väl typ det för den här gången, ha det bra alla ;)

SarathellamaSalsbring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0