Spökeen

Tjoo :)

Idag har jag inte gjort något speciellt, typ haft skola, idrott, handlat lite och skrivit upp en tvättid, någon som är avunds? HEHE ;)

Nu sitter jag vid datorn och bloggar lite, som ni kanske märker, och lyssnar på musik. Borde nog ta och plugga lite också men måste finna orken :p

Efter middan blir det att spela kort med Jennifer och Liselott och sen ska vi baka kladdkaka, det är ju onsdag ;)

Kom på nu att det spökar typ här!! Ännu mer! Det i tvättstugan var väl bara någon som jävlades med oss men i förrgår kväll när jag skulle sova, strax före tolv, så hörde jag en massa ljud, typ som om någon drog runt en stor möbel eller nått också något som lät lite som fotsteg eller nått. Det lät som att det var på våningen övanför, och det är ju inte något jättekonstigt med det, förutom att lägenheten är på högsta våningen... Det har varit en en gång tidigare också, usch.

Någon som vill komma och jaga bort spöken? ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Nicole

Fin blogg! :D

2009-09-09 @ 16:57:54
URL: http://nicolefredlund.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja kommer ju nån helg ;) då fixar jag det :)

2009-09-09 @ 17:32:52
Postat av: Amanda

ja kommer ju nån helg ;) då fixar jag det :)

2009-09-09 @ 17:33:25
Postat av: Omostra

Jag skulle tro det är Jansson som dykt upp igen.

2009-09-09 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0