:)

hejhej, sitter hemma hos älsklingen och bloggar medans han städar elr nå :P
i helgen var jag först hemma hos sara på fredag och vi gjorde väl inte så mkt, de slutade då med att jag och sara låg på golvet och skrattade ihjäl oss xD åt ingenting alls :D ahahha vi är ju som vi är ;)
sen på lördag så for jag till ursviken och va på filmkväll hos LL :P vi som va där var, jag, tim, sara, ville, robin, LL, thea, john och emanuel :P och en kompis till robin va där ett tag också :) vi spelade även straffpoker och vattenpoker :P hehe roligt va de :D:D
sen på söndag så va jag hemma typ hela dagen till på kvällen då jag for till tim för att sova över för vi skulle fara med hans familj till haparanda måndag till tisdag :) vi for dit på måndag morgon och hem tisdagkväll :) (igår) först på måndag så for vi till IKEA då vi kom fram :) va va där ett tag sen gick jag tim och linus till Candy World och köpte godis för typ 113kr :P gott vare då :D och de e redan slut haha :P
sen efter ikea pch godiset så for vi och åt på MAX sen for vi till hotellet :) där vi chillade och mös :P sen såg vi alla en film :P den va lite udda men bra :D hehe höll på att somna men lyckades hålla mig vaken ;)
sen på tisdan så for vi till en slalombacke i över tornio och va där hela dagen och åkte ;) de va riktigt kul :D efter de så for vi till ikea igen för tim skulle köpa en ny kontorsstol, sen for vi och åt :P sen begav vi oss hem :) jag, tim och linus satt och kollade film i bilen och jhag lyckades somna på tims axel :) hehe
de va typ de som hänt hittils :P nu ska jag va social med tim :) hejdå hare bra ;)
/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0