Fysikprov

Hade nyss fysikprov, det gick ganska bra känns det som faktiskt, det var inte så svårt som jag hade föreställt mig att det skulle vara, även om jag blev totalt tom i huvudet mitt under provet, fattade ingenting ett tag där, men det vände som tur var :)

Louise kommer nog inte idag för att det var nått som jag inte fatta, min lilla hjärna kopplar inte såhär efter prov.. Men iaf, det är ju inte så kul fast det finns inte så mkt att göra åt det, får trösta Jennifer lite =]
Nu har vi hål i 40 minuter, sen en kort språklektion som gör att vi får kort lunch, blä, tänk om den kunde vara nu istället så hade vi fått en och en halvtimmes lunch.. Drömma kan man ju alltid ;)

Nu sitter vi här och har tråkigt, är trötta, less och hungriga och vi är like positiva som vanligt, HEHE :D Nae men ska försöka hitta på något, kanske dra till lägenheten ett tag, är ju inte så långt precis :)

Lägger in en helt random bild som jag tog på Trästocks i sommras, saknar det ♥

Blir alltid glad av bilden, påminner om sommaren -09 :)

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

de va bästa sommaren :) saknar den <3

2010-03-04 @ 20:09:51
Postat av: MammaLollo

Hoppas provet gick bra! Vi saknar dig =)

2010-03-05 @ 09:24:04
Postat av: sofie

RE: hah, ok, nej det vore ju å vara lite småoptimistisk ^^ ha ett bra lov btw! :)

2010-03-05 @ 23:24:21
URL: http://peaceprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0