Godmorgon :)

Vaknade för ett tag sedan, Jennifer är på ridningen och hon var så snäll att låna ut sin kemibok till mig eftersom att duktiga jag glömt min i skolan, så nu ska jag passa på att plugga lite inför förhöret idag, se om jag fattar något ;) haha.

Idag har jag två lektioner, kemi och spanska, sen när jag slutar så ska jag nog hem och skriva på mitt projektarbete, kändes inte så pepp för jag fattar inget... men jag ska se vad jag kan göra iaf ;)

Nu kom visst Ville hit och stör mig, den muppen, kommer att få IG i allt på grund av honom, han är dum :(

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Ville

Jag är inte alls dum;)

2010-03-23 @ 10:51:30
URL: http://lillskuttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0