hej

hej, amanda här, de va som ett tag sen jag bloggade :P men jag har helt enkelt inte orkar och inte haft ngt att skriva om xD men nu när jag ändå inte har ngt annat att göra så tänkte jag passa på :P

jag ska ta och varna er för jag ska ut och övnongsköra snart och då är de bäst om ni håller er borta från vägarna ;)

jag ska även till min pappa idag och om vi inte kan laga min dator så kommer jag inte kunna sitta vid datorn, för hos pappa har vi ingen annan dator som jag får använda :P

jag sitter även och saknar min bästis sara, för jag har inte varit med henne på ett bra tag, hon kom nämligen inte hem i helgen :( men på fredag ska jag då vara med henne ;) vi kommer säkert inte komma på ngt att göra så vi kommer att sitta hemma hos ngn och sitta xP hehe som vanligt

men nu ska jag ta och ringa pappa och höra vars han är, han skulle fara och handla sen hämta mig :P
men vi hörs när vi hörs ;) hejdå

världens bästa :) <3
/Amanda♥


Kommentarer
Postat av: Sara

asså du lyckas alltid hitta de snyggaste bilderna! XD



Men jag saknar dig också! <3 Vi ska då hitta på något i helgen ;)

2010-03-21 @ 16:49:17
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: Ville

Äre inte min älskling och hennes bästis? som kallar mig cykel bög? xD:P härlig bild du hittat på sara amanda:)

2010-03-21 @ 19:05:03
URL: http://lillskuttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0