Pigg :)

Godmorgon alla morgonglada :)

Själv är jag inte särskillt nyvaken, klev upp för typ.. 25 timmar sen, men jag är oförskämt pigg iaf.
Vi har då haft det trevligt här inatt, Tim och Ll har spelat för det mesta och vi andra har gjort annat.

Senare idag ska jag hem till mamsen och hade tänkt träna lite med vovven kanske, om han är på humör för det vill säga, han blir så otroligt jobbig annars x]
Jag har redan börjat störa mig på min lugg, för den far i ögonen hela tiden! Men det borde jag ju ha listat ut tidigare ;) hehe

Nu har jag inte mkt mer att säga så ska bara chilla och lyssna på musik, se hur det går för de andra att väcka Tim som somnat, de är hungriga och vill äta X]

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0