aj min rygg :'(

igår var jag ute och red på tiger, då fick hon smått damp så jag fick hoppa av och gå. jag skulle rida hem till min mamma så det var inte så långt kvar. då jag kom fram så kände jag att jag hade skit ont i ryggen :S jag kunde knappt gå... så stigge fick slänga sig upp på hästen och rida tillbaka henne till stallet. själv höll jag på att dö av ryggsmärta :( mamma skjutsade mig till stallet så jag kunde fixa mat o sånt, men det var ett stort problem att bara få tag i maten som var längst ner i hinken (jag kunde inte böja mig ner)
det som hänt i ryggen var att det kom tillbaka det som hände då jag ramlade av på tävlingen i höstas :S

jaja idag har jag inte gjort nå spec, men ikv blir det filmkväll :P kanske inte så märkvärdigt för typ ingen kunde komma. det blir jag, sara, john och LL

kanske skriver nå sen

hejdå

amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0