Boda borg

Idag har jag, Amanda och Amelia vart på Boda borg, det var jättekul =D Det har kommit en ny quest som heter Staterna, som handlar om USA, den var lätt :-P Nu får man välja lagnamn (självklart hette vi Spiderpigs) också är allt datorstyrt så under tiden man kör kan man gå och kolla hur man ligger till, tog lite bilder utanför som jag slänger in :-P

Ikväll (rättare sagt om 25 minuter) så blir det filmkväll, roligt roligt =D Nu ska jag gå och leta efter någon bra film ;) Skriver kanske mer under kvällen, man vet aldrig. ;)


Lite suddig bild, jag vet, men det är iallafall Amanda och Amelia utanför Highway


Gissa vem? (A)


Eh, ja, det är vackert, eller hur?! =D


A really beautiful halsduk :')

Sara

Kommentarer
Postat av: popcorn

jag vet vem det är xD haha

2009-04-18 @ 17:49:58
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: lakrits

jaa, jag vet också vem det är! =D

2009-04-18 @ 23:41:53
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0