Duktig, ehm... nä då

Idag har jag varit jätteduktig (läs inte så väldigt duktig).

Jag skulle ringa biblioteket för att lägga undan en bok till imorgon, allt gick bra osv. men när jag lagt på så kom jag på det första misstaget.. Jag hade lagt undan den svenska boken, tusan också men jag får väl överleva det ;) Efter att det gått ett tag till så kom jag på det andra, lite större misstaget.. Jag hade lagt undan fel bok! Jag vet inte riktigt hur jag kunde lyckas med det men det gjorde jag visst, jag skulle låna Handle With Care av Jodi Picoult på engelska, men det vart visst Nineteen Minutes på svenksa (svensk titel Nitton Minuter). Hm.. Hon på biblioteket frågade till och med hur det stavades så jag bokstaverade titeln men märkte fortfarande inget fel, det blir nog bra hur som helst för jag hade ändå tänkt läsa den boken sen =D

Kom nyss hem från stallet, jag och Amanda har varit ut och ridit efter vägen en bit på poahästarna <3 När vi stod och väntade i en korsning så fick Fraggan lite "småryck" och skulle bestämt inte stå stilla! Nej, så rakt ut i vägen. När jag försökte få in henne på sidan igen så kom det en idiot*****bil (fast egentligen så var det väl chauffören som var dum, inte bilen..) och körde förbi utan att sakta ner något alls och han var väl ungefär en meter ifrån oss (alldeles för nära) och det var väldigt nära att Fraggan sparkat in i bilen när den körde förbi. Resten av vägen till stallet steppade hon fram och kom på att det är jättefarligt med hästar som frustar ;)

Imorgon blir det iaf musikalrep på Pingst med båda grupperna, alltså både min grupps Restaurang Flottet och Amandas grupps  Kärlekens Fyra Hörn. Det blir nog roligt :)

Och så till det viktigaste!
Amelia hade lovat idag på skolan att hon skulle uppdatera sin blogg, men har hon det? Nej! Så nu ska jag gråta hela kvällen :'( Elr iaf till hon uppdaterar ;)

Nu så ska jag gå ner och ta tillbaka min boxer ;)

Toodeliloo

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0