från stan till solbacken :P

hej hej
idag har jag varit på stan med världesn underbaraste kille xD vi hade bestämt att vi skulle träffas på stan (för första gången) och det gjorde vi :) jag skulle köpa nya hörlurar till mobilen för de andra är trasiga :S så vi träffades på gubb-dagiset :D
efter att jag köpt hörlurarna så bestämde vi/han att vi skulle gå till vb och så blev det :P
han ville att vi skulle gå till solbacken men jag ides inte så vi gick tillbaka till stan, men hittade inget att göra så det blev att gå till solbacken iaf O.o
på vägen dit hade vi lite kul. han stoppade snö innanför min tröja :P det blev iskallt :D men han försökte då ta bort det sen :) (gullig)
då vi var framme så gick vi omkring på olika affärer och kollade :D det var kul

jaja det var det som hände idag :D

sov gott :)

/amanda

Kommentarer
Postat av: Danielle

Hörde att ni haft ganska så kul i söndags ;)

Hoppas de blev en rolig dag för er båda :)

2009-04-10 @ 03:05:19
URL: http://mortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0