Glad påsk!

Nu har vi ny header, visst är den otroligt vacker?! Skapad i Paint och allt ;) Kommentera gärna den jättefina headern =D

Nu är det ju bara 15 dagar kvar till England, är huuuur peppad som helst! Vi fick veta vilka familjer vi skulle bo i idag också =) Jag ska bo själv, för jag vill lära mig så mycket engelska som möjligt, Amanda ska bo med Sofie tror jag men vi kommer ju ändå att träffas hela tiden :-P

Nu så är det ju påsk, så glad påsk allihopa ;) Imorgon bär det nog av till Moskosel med pappa, Lill och Mailen, det kommer nog bli lite långtråkigt men något hittar man säkert på att göra, har ju mobilen med mig så det är bara att sms:a, garanterar att jag svarar så tråkigt som jag kommer att ha :-P

Igår hade vi musikalrep och det var både att spela upp våran och att se den andra gruppens, kul men det måste nog övas lite granna för att få till det riktigt bra ;) Jag tycker att alla som har möjlighet ska komma dit och se =) Efter det så var jag på stan med Amanda ett tag och jag hittade ett fint linne som jag köpte, inte så dyrt eftersom jag hade presentkort så det vart bara 20 spänn ;)

Nu ska jag typ läsa en ny bok som jag börjat med så jag får det bortgjort (A)

Sara

Kommentarer
Postat av: Amelia

Glad påsk på dig med!

2009-04-09 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0