Grattis till oss =D

Ikväll hade ju Amanda filmkväll, det var hur kul som helst, fast Ll for iväg med min moped minst tre gånger typ, och sprang in i rum där han inte fick vara, tog min mobil och så vidare ;) Vi såg på film, 1408, som var mycket dålig, har du inte sett den, så gör det inte heller. Efter filmen så spelade vi kort, kotten. Jag och Amanda vann ganska överlägset över Ll och John så de tjatade på om att vi skulle byta lag :-P

Och så vill jag bara säga grattis till både mig själv och till Amanda eftersom att vi båda har kommit in på de som vi ville till gymnasiet =D

Nu fanns det nog inte så mycket mer att skriva så.. God natt folket ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: popcorn

men lakrits du skulle ju byta bild :P den på oss med glasögon xD haha

2009-04-14 @ 10:46:32
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0