hej gott folk :)

idag har vi iaf haft träning på musikalen, det gick som det gick. det var inte så kul eftersom jag inte är med så mkt i den. utan ska spela elgitarr och bas. men det var då roligare än att jobba på skolan, vi var i pingstkyrkan.
då vi slutat gick jag och sara på stan tills mamma kom o hämtade mig, sara hann iaf köpa en t-tröja :D den var snygg, den var blå och svart randig.
då jag kom hem satte jag mig vid datorn sen har det inte hänt så mkt :P 
 
ett onödigt inlägg men men... xD

hej då

amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. ja förstå att ni har snöigt.. haha!! saknar de inte.. ;P sj så skaja nog ut å campa i helgen.. å sova i tält.. hahaha!

2009-04-08 @ 20:04:56
Postat av: john

ja tyckte de var kul att räna på musikal sjosan grejset :P

2009-04-08 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0