jaha då for man då =)

Jaa, det här blir nog det sista inlägget för mig (om jag inte hinner imorgon) innan vi far till England imorgon! =D Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Gjorde just klart bildhistorian, som jag ska ta med imorgon till Susanne, det är bara att hoppas att det gick bra :-P

Nu är jag gristrött, fint uttryck va?!?  =D Ska snart sova men jag är orolig att jag har glömt att packa något + att min väska är för liten :O Jaja men det ordnar sig säkert, ska försöka sova nu men lycka till med det säger jag bara ;)

God natt folket, ha det så kul här i underbara Sverige medan vi är på klassresa i 2 ½ vecka i ENGLAND. =D =D

Sara

Kommentarer
Postat av: T

Ha det så kul=D

2009-04-25 @ 11:21:51
Postat av: dedu

håll käften

2009-04-25 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0