norsjö

idag har jag varit till norsjö :P först var jag o mamma hos morfar, mamma fick en ny mobil så jag var tvungen att hjälpa henne med det :O efter ett började en person som bor där och som jag skulle träffa bli lite otålig så jag gick ut och träffade honom :D vi gick/cyklade hem till honom :) jag gick ett tag sen blev jag skjutsad på packethållaren :P hehe
då vi kom hem till chrille så visste vi inte vad vi skulle göra så vi spelade kort sen såg vi typ en kvart av lilla jönssonligan efter det så gjorde jag världens snyggaste frisyr på honom sen var jag tvungen att fara hem :P


så såg min dag ut xD

p.s. jag tog hem moppen idag :D så nu blir det köra av :P

hej då

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0