ett tag sedan

Hejsan svejsan

Har ju inte skrivit sen i onsdags (?) så det är väl god tid att göra det då ;)

Vi har ju som sagt varit i cheesebay city onsdag till fredag som kattvakt åt två småkatter =) Sniff och Snuff heter dom, jättesöta. Torsdagskvällen hade vi klassmiddag där alla bjudit sina familjer för att tjäna lite pengar, det var kul och vi fick väl in ungefär 11 000 :)

Fredagen vart det att sluta efter lunchen, då följde jag Thea ner till polisstationen för att skaffa pass till Englandsresan, som btw bara är 19 dagar bort! =D Jättepeppad inför det :) Annars hände det inte så mkt då..

Idag så har jag sålt de två sista skellefteåspelen, riktigt i sista stund eftersom att pengarna ska vara inne imorgon, vet inte riktigt hur lång tid vi har haft på oss men läänge iaf :] Sålde ett av spelen till min kära farmor och farfar som var här nyss, fick också en massa godis, påskägg och choklad, men det får jag visst inte äta förrän nästa vecka då det bär av till Moskosel. Kanske inte lika kul, måste trängas i ett hus med en massa personer hela helgen :( Men jag har ju alltid min mobil och en massa gratissms till min räddning ;)

Här kommer lite bilder från veckan som har varit =D

Totte och en av kissarna i Ostvik


Vi hade en riktigt vacker utsikt från fönstret på pingstkyrkan på klassmiddagen ;)


Nu är det nån som inte kommer att bli så glad av att se den här bilden (A)


Nån som kan se vilka han har fotat? ;)


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0