staan

Idag var vi bara halvklass hela dagen för andra halvan av klassen, syslöjdarna, var på pingst och tränade för musikalen som blir imorgon =D Det är ju bara att hålla tummarna och hoppas på att träslöjdsgruppens revy blir bra och att man kommer ihåg sina repliker :-P Iaf så var vi ju bara typ 12 (?) pers i klassen så det var kul, speciellt på idrotten, ;) Då hade vi ett beeptest där man kollar konditionen typ och efter det så hade vi fotboll =) Sista lektionen - språkval - blev det inget av för spanskagruppen för Elisabeth visste inte att vi skulle vara på skolan idag. Men svenska/engelska fick ha ändå :-P

Efter skolan bar det iväg ner på stan med John och Ll. Först gick vi på banken och jag satte in mina pengar på kortet till Englandsresan, som det btw bara är 3 dagar kvar till!! =D Sen gick vi till Clasohlsson (?) och köpte en adapter till England så man kan ladda mobilen. Sen gick vi bara runt på lite ställen på CK innan vi gick till Dallas. Ovanligt? Nej. När jag gick iväg ett tag så hällde dom Tabasco i min cola/fanta (som Ll gjort tidigare mot min vilja) och det vart så starkt så att det brände bara man luktade på det.. Drack jag det? Nej. Men det gjorde de andra för dom äär ju så smarta ;)

Slänger in en bild från idag.


Nu ska jag fortsätta med bildhistoria :(

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0