xD

nu sitter jag här på skolan och väntar på att klockan ska slå fyra, jag har utvecklingssamtal då. men det är ganska drygt att sitta på skolan och inte ha ngt att göra, så jag tog mig tid att skriva ett inlägg.
idag fick vi sluta tidigare och vi fick godis av thomas. vi fick mest eftersom det var kvar efter att sjuan o åttan fått. så vi fick mer :P hehe stolt...
senare blir det att fara till stallet och fixa där, sen vet jag inte vad jag ska göra, det blir nog att dryga framför datorn o tv:n och prata med chrille ;)

nu har då påsklovet börjat och det blir skönt att sova hur länga man vill :D på tisdag nästa vecka blir det att fara till norsjö med mamma och hälsa på morfar och chrille :P sen vet jag inte vad som händer mer på lovet :)

GLAD PÅSK

hej då

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0