apelsin :P

heeeej :D idag var andra dagen på balderskolan :P det var väldigt kul idag också, vi gjorde några "övningar" som vi skrattade mkt åt :) vi tog även klassfotto idag, har ingen aning om hur det blev eftersom jag glömde att gå o kolla :O:P men det blir säkert jätte bra (Y) hehe
 
efter skolan så gick jag och john på stan och köpte ett hänglås till skåpet som vi fick idag, vi alla var tvungen att dela med nån i klassen :P men det är nog ganska lugnt :) efter ett tag på stan så gick vi till dallas och jag ringde o trackade sara lite hehe
sen kom emanuel och efter honom kw :D vi hade det kul tills dom dissade mig o for hem :O så jag fck gå till pappas kontor och sitta där o dryga i nån timme...


nu ikv har jag stickat på en mössa jag håller på med till mig själv, och ätit apelsin :P min vovve ludde som är väldigt förtjust i de stod och kollade tiggande på mig tills jag ätit upp den :P hehe han var väldigt gullig där han stod i dörröppningen till vardagsrummet :)

appelsinen var lite missformad så jag var tvungen att ta ett kort på den :P hehe

men nu ska jag ta och gå o lägga mig eftersom jag har skola i morgon också :P och då kommer alla 2:or och 3:or så vi har sovmorgon till halv tio :D men jag ska hinna duscha också så det är bäst jag går och lägger mig nu så jag orkar kliva upp och göra det jag ska på morgonen ;) godnatt


amanda

Kommentarer
Postat av: Sara

SAKNAR DIG!!! =(

Längtar aaasmycket tills imorgon ;)

2009-08-20 @ 18:52:30
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0