Födelsedag:)

som jag redan skrivit så fyllde jag år igår :) den dagen var inte så speciell :P jag var på stan med sara ett tag sen for vi hem, jag var själv hemma tills maria kom vid 18 med middag :P det blev pizza :D efter det så for jag och sara in till stan igen för vi skulle gå på bio och se linje 123 kapad, den var väldigt bra ;) då vi hade hämtat ut billjetterna så gick vi till ica torget o köpte godis :P där träffade vi thea och john som köpte glass :P dom gick före vi hann bli klara, men vi träffade dom senare på torget :P jag och sara köpte nämligen en monster för första gången :P vi delade på den :D och den var faktiskt väldigt god :) hehe

sen gick vi på bion efter det begav vi oss hemmåt :)

det jag fick i present igår var en övningskörningskyllt :P hehe


hejdå

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0