Räkna med bråk..

Jo men visst, bråk blev det också, på mattelektionen. Våran mattelärare sa det när han hade genomgång på tavlan att "Det får man tänka på när man räknar med bråk", och dålig humor som jag och Jennifer har så tyckte vi att det var jättekul, haha! =D Efter matten så gick hela stora klassen (14 elever) till matsalen för att registrera våra fingeravtryck på en tallriksautomat, hehe. Vi måste alltså visa våra fingeravtryck för att få en tallrik i matsalen hädanefter :P

Nu laggar datorn sönder typ för att internetsignalen blir så svag inne i lägenheten, men det funkar ändå iaf, men vi blir lite störda eftersom vi vill ha musiik och det går segt som bara den att ladda =P

Senare ska pappa komma hit så då får jag träffa han lite, och ikv blir det kanske att gå ut och se om man träffar nå folk =)

NU PRATAR JAG MED ANANANA I TFN =D=D Hon ville att jag ska lägga in en bild på skoldatorn, så nu kommer en bild här =P


Inte riktigt en sån, men närpå ;)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0