sry :(

sry för den dåliga uppdateringen, men min dator har nå fel så jag kan inte komma år internet :s men nu sitter jag vid pappas dator en stund så då tänkte jag passa på att uppdatera lite :)

iaf det har inte hänt så mkt på sistonde :P
men i morgon så ska jag och simon LL ha 16års fest :P jag försöker få dit christoffer och hoppas väldigt mkt att han kommer :) men han tvekar lite, eftersom han tror att han inte kommer överleva med mat o sånt, men det kommer han att göra, kul kommer dt då också att bli :D ännu roligare om han kommer XP

jag o simon fyller år på torsdag :P så ni vet alla glada ;)

men nu ska jag sluta, vi får se hur det blir med att uppdatera då jag inte har tillgång till dator hela tiden längre :I men ska göra mitt bästa med att uppdatera ;P

hejdå

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0