OLW - för att du älskar det goda

Tjohoo
Satt nyss och kom på (för typ sjunde gången idag) att det bara är en vecka kvar tills jag flyttar nu, känns typ tragiskt.. kul, men tragiskt ;) Men nu ska man inte klaga när man själv har gjort det beslutet :P Alla här i Skellefteå får ju en dag (en hel dag!) mer ledigt eftersom att jag börjar på måndag istället för tisdag. Har fortfarande inte fått nått brev från skolan heller om boende där och det börjar bli lite lätt irriterande men jag hoppas att brevet kommer imorgon :) Är en hel del saker jag ska hinna med också innan nästa söndag, köpa en massa saker, packa, vara med kompisar och kanske en konfirmering x)
Imorgon iaf blir det party, hehe, det blir säkert kul det :) Insåg tidigare idag att jag inte är så bra på att slå in paket, iaf inte om det är sexkantigt och halvklotformat på samma gång! Mer än så säger jag inte nu men Amanda fattar väl vad jag menar, vill inte spoila överaskningen för Ll så jag skriver inte vad det är ;)

Igår sov jag över hos Amanda, vi såg två filmer, en komedi, I love you, man och en skräck, The last house on the left. Båda var faktiskt riktigt bra, fast skräcken var lite seg från början, man behövde lägga märke till detaljer och sånt :P Efter filmerna spelade vi Operation =D Haha. Ni vet säkert vad det är, man ska låtsas operera en gubbe och om man misslyckas så började näsan lysa rött och det tjöt till, blev lika rädd varje gång den gjorde det när man satt där och koncentrerade sig till 100% och det helt plötsligt började leva om :P

Tidigare i veckan så kollade vi på Children of the Corn II: The Final Sacrifice och Children of the Corn III: Urban Harvest av Stephen King. De som sett någon film baserad på någon av King's böcker vet nog hur bra de är och dessa filmer var inga undantag! Rekommenderar att ni ser dem ;) och Jurtjyrkogården (jo det stavas så). Children of the Corn triologin handlar iaf om några ungdomar/barn i en stad som dyrkar majsfälten.. Normalt är det ja :)


Joda så äre ;)
Amandas framtida yrke kanske är fotograf? Vem vet ;) hehe

Blev ett hyfsat lång inlägg nu, men så kan det bli när man inte har uppdaterat på typ två veckor :P

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0