02.00

heeeej =D just nu sitter jag och sara och tittar på This is it med Michael Jacksson ;)
vet att det är ganska sent, men då är vi ju som vi är också :P hahah de var ju som ett tag sen sara var hos mig :O men nu är hon då här och ska sova över, vi ska till backen imorn och då ska jag prova mina nya skidor :P hehe är ganska så pepp :D
jag höll på få ett psykbryt tidigare :O de var för att vi inte visste om vi skulle kunna ta oss till backen elr inte :O för mamma ville inte skjutsa oss före kl tolv, men vi vill vara där då de öppnar så man hinner åka länge :P hahha
sara ska låna adams snowblades :P får se hur bra de går :P hahahahhaahahah

men nu ska jag fortsätta se filmen :D

heejdå

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0