1 december

God morgon :)

Ska börja med att svara på Amandas förra inlägg ;)
Jaaa, det måste vi det var inte mkt i helgen, typ 2 timmar :S

Iaf så idag är det första december. Förväntade mig att det skulle vara lika slaskigt och blött ute som igår, men nej! Det är snö och alldeles vitt utanför! Det gör mig glad ;) hehe.

Jag och Jennifer hade bestämt oss för att vara lite barnsliga imorse och skulle se julkalendern men det blev inget för vi råkade sova vid den tiden (A).

Jaja, har tänt 3 ljus i fönstret idag för att minnas de som avlidit i cancer, trodde jag skulle glömma bort det med mitt dåliga minne men jag kom ihåg det ändå :)

Känns som att det vart ett ganska osammanhängade inlägg nu, som vanligt typ, men nu ska jag äta frukost så då slutar vi här ;)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0