bad :)

hej idag har jag, Tim och Martin varit och badat på edda efter skolan, peppade de jätte mkt och de var roligt från början, jag började med att göra en framåtvolt ner i vattnet :P sen skulle jag hoppa igen och de var då allt gick snett :o
då jag hoppade så blev de nå konstigt så de typ sprängde i örat :( så jag fick skit ont... men de gick över lite, men jag kunde inte fara för djupt ner i vattnet :S för då började det göra jätte ont igen...
men de värsta var då jag dök ner i vattnet (som jag inte borde gjort, men tänkte inte så mkt på de för det hade slutat göra ont) och då sprängde de i örat igen och då jag kom upp till ytan så snurrade allt :s jag blev jätte rädd att jag skulle svimma där i vattnet så Tim fick komma och hålla om mig tills jag slutade vara yr :)
tack älskling för att du gjorde det<3

så nu låg jag i sängen och försökte sova så att det ska gå över, men de gick inge bra så jag bestämde mig för att sätta mig vid datorn ett tag :)

hejdå

/Amanda

Kommentarer
Postat av: sara

men amanda var försiktig om dig själv <3

2009-12-16 @ 21:30:18
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: johny Boy

aj aj.. stackars lilla Amanda :( hahahaha

2009-12-16 @ 21:58:44
Postat av: BejlarN

Varsegod älskling <3 gör ju vad som hälst för att du ska må bra <3<3<3

2009-12-16 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0