Daniel

Okej, nu har även jag blivit övertalad och lovat Daniel att skriva ett inlägg om honom.
Uppmärksamhetssökande pojke? Ja, men det är inget negativt med det! :]

Men vet inte vad jag ska skriva riktigt nu.. Men kan börja med att säga att vi känt varandra i lite mer än 3 år, sen vi börja 7:an på björk ;) Fast första gången vi träffas var på Bodaborg när vi var för att träffa klassen innan vi började, då var vi i samma grupp med Sofie, John och Emanuel tror jag. Daniel fick göra allt, för han var längst :] Haha

Helt ärligt vet jag inte vad jag ska skriva om.. Jo, han tycker om skrävkfilmer väldigt mycket, som jag då, fast liite mer ;)
Vill man veta något om en skräckis är det oftast bara att fråga honom, för han vet ;) Han hjälpte oss mycke med tävlingen!

Om tävlingen, vi har fått våra biobiljetter nu! ^^ :)
Hehe

Nu har vi matte så jag ska jobba med det sista innan nästa nationella..

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0