Dasher och Dancer

Hej :)

Idag har jag inte gjort någonting typ, jag har inte ens varit på stan som jag skulle x]

Har bara suttit vid tvn hela dagen och gjort ingenting.

Nu ska jag, bara för att ha något att blogga om, berätta om jultomtens renar ;) Hehe, två om dagen fram tills julafton. Så får ni något och läsa om ;) Haha. Allt är från en något skämtfull sida så.. ^^

Först i ledet går Dasher och Dancer.
Dasher är den snabbaste renen i världen och har bra uthållighet, därför får han gå längst fram. Han tycker att han är liite bättre än alla andra och kommer oftast inte på slädträningarna, utan bara några timmar innan julafton i sitt privata jetplan, vilket stör de andra renarna :)

Dancer är den mest graciösa renen som utstrålar så mycket livlighet att hon fick bli placerad längst fram med Dascher. Tillsammans med sin bror Prancer så hittade de jobbet som tomtens renar efter att de gått i personlig konkurs.. ;)

Mer reninfo imorgon så, ni ser säkert fram emot det.. ;) Hehe

Nu ska jag se på The war at home och sen sova ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

frågestund på bloggen ställ några fågor vettja :)

2009-12-20 @ 18:01:42
URL: http://eemmahhanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0