Dan före dan före...

Godmorgon :)

Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan idag, tror jag.. Det är förvirrande, hahha :P

Har varit vaken sen tjugo i åtta imorse, eftersom att jag somnade så tidigt igår så kunde jag inte sova längre.
Jag förstår inte hur folk kan sova i över 12 timmar, jag kan verlikgen inte! x]

Men iaf, idag vet jag inte riktigt vad som händer, var meningen att jag skulle med Amanda och åka slalom på vitberget som öppnar idag, men jag har inga skidor och så håller jag på bli sjuk tror jag, så det blir nog inget för mig :( Men jag måste ju följa nån annan dag och åka iaf! :)
Kanske borde ta tag i att fixa lite julklappar idag istället, har inte handlat en enda än, och det är ju inte så länge kvar till jul nu, bara 5 dagar!


Men det blir nog lättare att hitta nått här i Skellefteå iaf, Vännäs har inte det största utbudet precis ^^

Vet inte heller vars jag ska fira jul än, ska jag följa till Norge så far vi om 4 dagar, så jag måste bestämma mig typ nu! Men det är svårt, haha :P


Min fiina bild på det jag önskar mig i julklapp av mina kära föräldrar, så att de får se (A) jag som varit så snäll i år, hahaha..

Nu ska jag gå och se om jag kan få skjuts in till stan, så att jag inte bara sitter här hela dagen :)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0